Op de trein

6 april 2013 - Toronto, Canada

Op de trein

Deze foto werd gemaakt op 6 april 2013 in Toronto, Canada met een Sony DSC-HX10V.

1 Reactie

  1. SEYNHAEVE Michel:
    8 april 2013
    Hallo liefste Julie,
    Mooie fotos heb je daar!. Ik heb ze speciaal voor Oma apart afgedrukt. Doe zo voort
    VLEKJES van OMA en OPA