6 april 2013 - Toronto, Canada
Deze foto werd gemaakt op 6 april 2013 in Toronto, Canada met een Sony DSC-HX10V.
Mooie fotos heb je daar!. Ik heb ze speciaal voor Oma apart afgedrukt. Doe zo voort
VLEKJES van OMA en OPA