Verlengd weekend

29 maart 2013 - Oakville, Canada

Vandaag was de eerste dag van het verlengd weekend: Goede vrijdag. Het is een dag met stralende zon en het wordt zelfs 10 graden! Heerlijk die zon op je kop.
10 graden

Noor en ik willen absoluut ons doel van minstens 3 keer in de week te fitnessen halen en dus rijden we om 9u door naar de fitness. Ik probeer vandaag Body Attack.
Ik kan alvast meegeven dat mijn lichaam serieus geattackeerd geweest is.
De omschrijving:
"BODYATTACK™ is the sports-inspired cardio workout for building strength and stamina. This high-energy interval training class combines athletic aerobic movements with strength and stabilization exercises. Dynamic instructors and powerful music motivate everyone towards their fitness goals - from the weekend athlete to the hard-core competitor!"
Body Attack

Mijn toastjes van deze ochtend waren bij het zien van de instructrice al verbrand.
De zaal zat echt afgeladen vol. Dit gaf veel sfeer maar ik moest met mijn (volgens Noor) superlange armen toch uitkijken dat ik niemand per ongeluk meehad.
Ik vond de klas op zich heel leuk, vooral achteraf, maar ik denk dat ik Body Combat nog net iets leuker vind. Misschien is dat wel omdat Body Attack heel snel gaat en ik af en toe mijn draai kwijt was.

Linkerbeen - Rechterarm - Rechterbeen - Linkerarm - Spring - Klap - Spring - Klap - Klink - Sprap - Rinkerbeen - Lechterarm - ...

Achja, alle begin is moeilijk zeker.

Na het fitnessen maak ik eten en 's middags laat ik mijn lichaam bekomen.

Om 18u15 rijden Ryan, Noor en ik naar Oakville. We gaan naar G.I. Joe gaan kijken, in de VIP-zaal van het cinemacomplex.
Cinema  Cinema 2

Het is een kleinere zaal met lederen zetels en plaats voor zo'n 150 man (schat ik).
Het voordeel van een film kijken in de VIP is dat je gewoon eten kan bestellen tijdens de film! Geen gewone cola, chips en snoep, ook chicken wings en martini's. Je bent wel al gauw 30 euro kwijt voor een hapje en een drankje.
Food @ Cinema  Food @ Cinema 2

Nota aan alle mannen thuis in België: Als je hier je vriendin meeneemt naar de cinema en je trakteert ben je 100 euro kwijt. Dus in België kunnen jullie met gemak 3 keer trakteren.

Ik had vlak voor het vertrek nog een gezond potje visstoofpot gegeten zodat ik zeker in de cinema niet zou zitten sneukelen. Ik had wel wat wortels mee, just in case. Wauw, wat klinkt dit fout seg.
Nu, ik kan jullie zeggen, als je dan gezellig in je cinemastoel zit en naast, boven en onder jou zitten ze friet met kippevleugels te eten... Ahum. Ik heb mijn wortels zelfs niet uitgehaald.
Noor @ Cinema
Een leuke eerste dag dus van het verlengd weekend. Zaterdag en zondag staan er ook leuke dingen op het programma. Een verslag volgt vast en zeker. x

1. Mams:
    30 maart 2013
    Hey Jules,
    Volgens mij ben jij dat op die poster...:-)
    Lijkt mij wel heel leuk om te doen die body attack!!
    Wij vertrekken morgen weer richting huis, ik zal dan niet meer in jouw Time zone zitten...en dan wordt het weer wat moeilijker om elkaar te horen... Dat wordt viber tijdens de werkuren ...:-)))
    Have fun bij Donna !!
    Xxx
  2. SEYNHAEVE Michel:
    30 maart 2013
    LIefste Julie,
    IK vermoed dat je daar in Canada nog een hele boel leuke dingen zal ontdekken die we alhier niet kennen. Wees toch maar voorzichtig dat je je niet overwerkt !
    Veel VLEKJES van OMA en OPA