Body Combat

26 maart 2013 - Milton, Canada

Eindelijk! Ik heb vandaag mijn eerste officiële fitness workout gehad! 
Om 19u30 heb ik de groepsles Body Combat gevolgd.
Dit is de omschrijving:

BodyCombat

BodyCombat 2

De les duurt een uur en wordt op muziek gegeven. Het is ongelooflijk afzien maar geeft oh zo'n heerlijk gevoel achteraf. Deze les zal ik vanaf nu iedere week volgen. Donderdag probeer ik Body Pump. Nog meer gericht op spieren.
Hou jullie dus vast, het eet-gedeelte zal dus niet uit mijn blogs verdwijnen. Integendeel! 

Verder ben ik vandaag met Noor vlug naar Walmart geweest. We zullen hier zeker eens een middag spenderen want het is gigantisch! Dat verbaast jullie natuurlijk niet meer...Op het werk was het rustig. De dagen wisselen momenteel enorm van enorm druk naar heel rustig. Vanaf volgende week zal er meer regelmaat komen en daar kijk ik echt naar uit. 

Nog twee dagen en de werkweek zit er al weer op! :)

Zen-modus  Combat-modus

Van reisblog naar fotoboek
Laat een prachtig fotoboek afdrukken van je verhalen & foto's. Al vanaf € 21,95.
reisdrukker.nl

Foto’s

5 Reacties

  1. Lieselot:
    27 maart 2013
    Btw... deze ochtend in sportkledij boodschappen gaan doen... hier in België kan het dus ook!! :-) Keep having fun over there! x
  2. Liesbeth en Leo.:
    27 maart 2013
    Op de foto zien wij nog goede armspieren hoor:-).
    Net met Lisanne zitten skypen, de groeten van haar uit Gambia.
    Dikke knuffel van ons.
  3. SEYNHAEVE Michel:
    27 maart 2013
    HALLO liefste Julie.
    Fijn dat je je daar eens goed kan uitleven in die les van Body Combat. We zullen toch zeker geen Body Gebuildete Julie terugkrijgen op het einde van je stage.
    Veel VLEKJES van OMA en OPA XXXX
  4. Mams:
    28 maart 2013
    Hahaha!!!
    Leuke foto 's
    You're sooooo cute!!!
    Xxx
  5. Julie:
    28 maart 2013
    Haha Lieselot! Het kan, das al heel wat! Of ik de gewoonte gaan aanhouden... Dat zien we nog wel ;)

    Leo & Liesbeth, véééél groetjes terug aan Lisanne als jullie haar nog eens horen!

    Oma en Opa, geen zorgen, het is enkel ter compensatie zodat ik af en toe wat lekkers kan snoepen :D

    En mams, dank je :) :)

    Een knuffel, VLEKJES en nog wat extra kusjes terug!