Body Combat
26 maart 2013 - Milton, Canada
Eindelijk! Ik heb vandaag mijn eerste officiële fitness workout gehad!
Om 19u30 heb ik de groepsles Body Combat gevolgd.
Dit is de omschrijving:
De les duurt een uur en wordt op muziek gegeven. Het is ongelooflijk afzien maar geeft oh zo'n heerlijk gevoel achteraf. Deze les zal ik vanaf nu iedere week volgen. Donderdag probeer ik Body Pump. Nog meer gericht op spieren.
Hou jullie dus vast, het eet-gedeelte zal dus niet uit mijn blogs verdwijnen. Integendeel!
Verder ben ik vandaag met Noor vlug naar Walmart geweest. We zullen hier zeker eens een middag spenderen want het is gigantisch! Dat verbaast jullie natuurlijk niet meer...Op het werk was het rustig. De dagen wisselen momenteel enorm van enorm druk naar heel rustig. Vanaf volgende week zal er meer regelmaat komen en daar kijk ik echt naar uit.
Nog twee dagen en de werkweek zit er al weer op! :)





Net met Lisanne zitten skypen, de groeten van haar uit Gambia.
Dikke knuffel van ons.
Fijn dat je je daar eens goed kan uitleven in die les van Body Combat. We zullen toch zeker geen Body Gebuildete Julie terugkrijgen op het einde van je stage.
Veel VLEKJES van OMA en OPA XXXX
Leuke foto 's
You're sooooo cute!!!
Xxx
Leo & Liesbeth, véééél groetjes terug aan Lisanne als jullie haar nog eens horen!
Oma en Opa, geen zorgen, het is enkel ter compensatie zodat ik af en toe wat lekkers kan snoepen :D
En mams, dank je :) :)
Een knuffel, VLEKJES en nog wat extra kusjes terug!