Werkweek 3

25 maart 2013 - Oakville, Canada

Een nieuwe werkweek. Het is een korte week want vrijdag is een feestdag: Good Friday. Zondag is er bij Noor thuis een Paasdiner met de familie. Er staat dus alweer iets leuks op de agenda.

Hoewel ik deze ochtend al om 7u30 op het werk was is de dag toch voorbij gevlogen. 7u30 is bij ons heel normaal maar hier op Siemens is het kantoor nog vrij leeg wanneer we aankomen. De meeste werknemers beginnen tussen 8 en 9 uur. Het voordeel is dat ik kan kiezen waar ik zit en dat ik dus een plaatsje aan het raam kan nemen.
Bureau met zicht

Deze ochtend vond ik dit in mijn jeansbroek:
Kaartjes!
Ik heb nu vier kaartje gevonden en moet er nog eentje ontdekken :)

Om 11 uur heb ik een korte meeting met Donya Dales. Zij is een van de verantwoordelijken voor de veiligheid binnen Siemens. Ik heb de opdracht gekregen een video/powerpoint te maken die in alle fabrieken aan klanten zal getoond worden bij het binnenkomen. Na de meeting vertrekken Noor, Von, Ryan en ik naar een restaurant genaamd Food & Fork.
Spoon & Fork
Het is een Aziatisch all-you-can eat restaurant. Super lekker en ok van prijs. Ik heb nog steeds niet letterlijk het principe all-you-can eat uitgeprobeerd. Ik denk dat mijn Europese mentaliteit het niet toelaat. Hier denken ze daar echt niet over na en het is dan ook echt één van de redenen waarom Noord-Amerikanen en Canadazen het zwaarlijvigste volk zijn, maar dat hoef ik jullie niet uit te leggen.
All-you-can eat

Om 16u heb ik een teammeeting met Don en Ryan. Elk om de beurt tonen we waar we de afgelopen dagen mee bezig geweest zijn. Aan het einde van de vergadering vraagt Don of ik het goed zou vinden om de organisatie van de TIA Portal Innovation Tour zelfstandig op mij te nemen. En het zal wel zijn dat ik dat ok vind! Meer dan ok zelfs! Ik zal dus vanaf volgende week als hoofdtaak bezig zijn met deze business-evenementen. Er zijn er nog 13 in april en mei. Ryan zal donderdag alles overhandigen en een gedetailleerde uitleg geven over alle taken en verantwoordelijkheiden die hier bij komen kijken. I'm exited!

Ik zit vandaag tot 18u op het werk. Noor had last-minute nog een probleem dat opgelost moest worden. Een lange werkdag dus maar daar heb ik weinig van gemerkt. Voor mijn part mogen alle dagen zo druk zijn, en dat zullen ze hoogstwaarschijnlijk ook worden.

1. Bernard:
    26 maart 2013
    Super trots op je!! Nu al in charge of the TIA innovation Tour!! Had ook niet anders verwacht natuurlijk :-) Succes schat!
  2. Dirk:
    26 maart 2013
    Luister ... goede waar prijst zichzelf ! Echter , zoveel geloof en vertrouwen in je kunnen en dit reeds na 2 weken ...sterk !
    Go for it meisje , proud on you !
    knuf ,
    paps
  3. Liesbeth en Leo.:
    26 maart 2013
    Iedere dag weer van die lieve woorden voor jou je verdient het.
    Geweldig dat je werkgever al zo veel vertrouwen in je heeft, dat je voor het organiseren van de business-evenementen mag gaan.
    Super trots op je.
    Dikke kus van ons.
  4. SEYNHAEVE Michel:
    Liefste Julie.
    Als de baas daar zo over je denkt, dan is dat wel een goed teken!
    We zijn fier op je ! Voortdoen zo!
    Nu Zondag zijn we uitgenodigd bij Vero en Steven op de koffie voor zijn verjaardag.Ja we worden allemaal een dagje ouder. Hou je kloek.
    Vlekjes van OMA en OPA XXXX
  5. Mams:
    27 maart 2013
    Waaw Julie, wat een uitdaging!!!
    We zijn allemaal super trots op je!
    Volgens mij laten ze je daar niet meer gaan... Bernard, stokje voor steken hè !!!
    Love you
    Mams