Drukke dagen :)

16 mei 2013 - Milton, Canada

Druk druk druk :) en dus bijgevolg geen tijd gevonden om nog veel verslag te geven.

Na het Buffalo avontuur had ik een volledige werkweek voor de deur staan. Ik dacht dat het traag zou gaan maar ik heb het gevoel dat de tijd sneller en sneller voorbij gaat. Ik kan er dus maar beter nog dubbel van genieten.

Na de drukke werkweek had ik vrijdagavond een etentje in Oakville bij Joris Myny, de VP van de Industry Services unit. Zijn vrouw Saskia en Joris wonen een kleine 15 jaar in Canada en hebben ondertussen twee kinderen van 7 en 10.
Het was een supergezellige Vlaamse avond met lekkere spaghetti en Hockey op het menu. Het deed deugd nog eens live Vlaams te kunnen praten en mijn belevenissen te delen.

Het weekend was qua weer echt slecht en dus heb ik het weekend besteed aan schoolwerk en een leuke Moederdagskypedate met mama en oma en opa.

Dinsdagavond ben ik met Noor en Melissa naar een Toronto Blue Jays Baseballgame gaan kijken in het Rogers stadium.
Melissa - Noor - Me
We hadden de goedkoopste plaatsen maar zaten tussen het plebs en dat maakte de ervaring des te leuker. Het Rogers stadium is gi-gan-tisch!
Rogers Stadium
Vlak voor de wedstrijd hebben we een tour gedaan op de eerste verdieping. De sfeer is echt geweldig: Iedereen loopt met shirts; caps, foamfingers rond en (uiteraard) wordt er ook gedronken en gegeten à volonté. Ik heb weliswaar de beste nacho's ooit gegeten! Wat ze erop smeten weet ik niet helemaal, en ik denk dat het beter is dat in het ongewisse te laten, maar ze waren ongelofelijk lekker.
Nachos

De wedstrijd zelf was leuk en eigenlijk minder saai dan verwacht. De Jays wonnen (wat eerder uitzonderlijk is) en dus was er bijzonder veel sfeer. We hebben zelfs gewaved.
Na 2,5 uur zijn we teruggekeerd want dat was meer dan voldoende baseball voor deze keer.

Hoewel dinsdagavond enorm leuk was, is vanavond nog een stuk leuker:
MORGENMIDDAG IS MAMA HIER VOOR 5 DAGEN FUN, SHOPPEN EN DE TOERIST UITHANGEEEEN!!!!
Oh dit wordt weer een fantastische break/reunie. Hopen maar dat Zavemtem niet te lastig doet maar volgens haar laatste berichtgeven neemt ze ter preventie enkel handbagage mee bestaande uit 4kg Chocolade en een tandeborstel :D
Oh en met de weersverwachtingen voor Toronto en Niagara zijn we meer dan tevreden :)

Het zal dus weer eerder rustig zijn op deze blog maar een uitgebreid verslag volgt sowieso volgende week!!

1. Lisanne:
    16 mei 2013
    Heeeel veel plezier met je mama :)
    Xxx
  2. Liesbeth en Leo.:
    lieve julie,

onwijs veel plezier met je mams. dikke knuffel.
  3. SEYNHAEVE Michel:
    16 mei 2013
    Hallo liefste Julie.De Zondag die we bij Tania doorbrachten was super leuk . Het skypen met jou was een opsteker. Tania had ook een speciale appeltaart gebakken ,je weet wel, zo ene die je moet ondersteboven draaien. Ik kan nu niet op de juiste naam komen. In alle geval , ze was zeer lekker en de overschot kregen we mee om er de volgende dagen nog van te snoepen
    Veel VLEKJES van OMA en OPA
  4. Mams:
    16 mei 2013
    Ik zit met twee uur vertraging aan boord...! Nu hopen dat die 4kg chocola niet smelt want die Indiërs aan boord zorgen voor de nodige spicy geurtjes en de daar bij horende warmte...
    Tot straks
  5. Broere:
    16 mei 2013
    Zusje! Geniet van de dagen met mama.
    Vele groetjes van Saartje en Giles beiden geslaagd voor Bachelorproject ;)
  6. Julie:
    Eerst en vooral:
    Broerke en Saartje, een suuuuuuuuuuperongelofelijkdikke proficiat met het slagen van jullie Bachelorproject!!!!!
    Ik weet dat jullie er allebei hard aan gewerkt hebben en dat toont dus lekker in het resultaat! Een extra cadeautje uit Canada is hier wel op zijn plaats :)

Mams, die Indiers zullen je nog bekoren aan de bagageband ;)
    Je bent nu hoog in de lucht en vliegt het warme weer tegemoet. Net even buiten geweest en het is echt fantastisch weer :)

Oma en Opa, ik vond het skypen ook heel deugddoend.
    En ik denk dat jullie het over Tarte Tatin hebben! Overheerlijk!

Lisanne, Liesbeth en Leo, plezier gaan we zeker hebben :D

Knuffel
  7. SEYNHAEVE Michel:
    16 mei 2013
    Liefste Julie. Naar we lezen is je mama deze morgen vertrokken met twee uur vertraging, en naar we vermoeden , zonder grote bagage ,maar wel met een individuele bagage met 4 kilo pralines. Snoep maar lustig.
    Veel VLEKJES van OMA en OPA