Goodlife fitness-abonnement

21 maart 2013 - Milton, Canada

Om 7u15 ben ik al op weg naar het werk met Noor. Omdat het zo vroeg is kan ik voor het eerst de zon hier zien opkomen. Alweer leuk wakker worden.
Sunset

Op het werk is het rustig vandaag. Veel medewerkers hebben vrij omdat ze vòòr eind maart hun vakantiedagen moeten opnemen.
Ik werk een artikel over het evenement in Burlington af en start een tweede module van het Learning Program. In de late namiddag passeert Don om een afspraak te maken zodat we eens kunnen evalueren. Morgenvroeg moet ik dus voorleggen wat ik al gedaan heb en hoever ik met alles sta.

Na het werk rijd ik met Noor naar huis. We trekken onze fitnesskledij aan en rijden naar de Goodlife fitness in Milton. We bereidden ons mentaal voor om de beste deal te sluiten en zijn klaar voor serieuze onderhandelingstechnieken. Normaal gezien moet je namelijk een jaarcontract nemen en 100 dollar registratiegeld betalen. Onderhandelen moeten we niet doen want het registratiegeld hoef ik niet te betalen en mijn jaarcontract kan na 3 maand overgeschreven worden naar een vriendin van Noor die half juni terug naar Milton komt. Ik betaal dus nog geen 100 dollar voor 3 maand. Goodlife here I come!

Noor geeft me een rondleiding in het fitnesscentrum en aansluitend starten we een 40-minuten workout voor onze spieren. We hebben zo veel plezier. Onze buikspieren doen meer pijn van het lachen dan van de workout.
Het is 10 dagen geleden dat ik mijn laatste basketwedstrijd gespeeld heb en ben blij dat ik weer kan sporten. Vanaf vandaag kan ik dus lekker van de Canadese zoetigheden genieten zonder schrik te hebben 10 kilo bij te komen!! *Happy*

Op de terugweg vertel ik Noor over mijn 00Dragon missies en ze is helemaal fan en superenthousiast. Ze wil samen mee op missie en we beslissen de komende dagen op zoek te gaan naar een bijnaam voor haar. We lachen ons een breuk.

We passeren eerst nog langs een supermarkt om wat eten te kopen. Het is hier dus echt de mode om in je sportkledij boodschappen te doen en Noor kan het niet geloven dat ik dat nog nooit eerder gedaan heb. Ik voel me echt marginaal maar eens binnen in de winkel voel ik me snel weer heel normaal.
Margishopping
De avond sluiten we af door samen eten te maken en te eten. Vervolgens kijken we nog een serietje en om 22u zijn we allebei zo moe dat we gaan slapen. Morgen vrijdag en dan weekend!!! x

1. Liesbeth en Leo.:
    Lieve Julie,
    Met zo'n zonsopgang wil ik ook wel vroeg wakker worden :).
    In het weekend stuur ik nog een mail.
    Alvast een fijn weekend.
    Dikke kus van ons.
  2. SEYNHAEVE Michel:
    22 maart 2013
    Hallo liefste Julie. Oma is zodanig onder de indruk van je belevenissen ,dat ze bijna in jou plaats zou willen zijn. Maar wat zou ik dan hier helemaal alleen moeten doen? Toen ik haar dat vertelde ,besloot ze toch maar bij me te blijven. OEF!!!
    VLEKJES van OMA en OPA
  3. Julie:
    22 maart 2013
    Haha opa, gelukkig heb je haar kunnen overtuigen. Wat is een man zonder vrouw he? ;)

Hoe is het eigenlijk in Oostende? Is het weer al een beetje beter?
    Veel groetjes aan oma en een dikke knuffel voor jullie beiden!

Liesbeth en Leo, ik kijk al uit naar het mailtje. Voor jullie ook een fijn weekend gewenst!! x