Laatste weekdag & shoppen in Costco

22 maart 2013 - Burlington, Canada

Het is vrijdaaaaaag!

De werkweek zit er op en het weekend kan beginnen.

Vandaag was een, in tegenstelling tot gisteren, drukke werkdag. Om 9u30 had ik een meeting met Don in een van de Think Tanks. Zo noemen ze de kleine vergaderruimtes waar 3-4 mensen kunnen samenkomen om dingen te bespreken.
We zullen vanaf nu iedere week op vrijdag samenkomen om te bespreken hoe mijn week verlopen is, wat ik allemaal gedaan heb, of ik opmerkingen of suggesties heb,… Je zou het eigenlijk kleine functioneringsgesprekken kunnen noemen. Dit soort gesprekken geven een duidelijk beeld over alle opdrachten, de deadlines maar ook of ik op de goede weg ben. Ik voel me er ook door gerespecteerd omdat ook mijn mening hier van tel is. Het gesprek is goed verlopen en ik heb nieuwe opdrachten gekregen voor volgende week.

Na het werk rijden Noor en ik richting Burlington naar haar ouders.
Burlington map
Burlington ligt naast Oakville. We arriveren rond 17u30 voor het avondeten. Ze wonen in een heel mooi huis met 4 kamers en 3 badkamers.
We eten superlekkere vis met rijst. Overheerlijk!

Na het avondeten gaan we naar Costco. Het is een supermarkt waar je alle producten in grote hoeveelheden kan kopen. Het kost dus allemaal wat meer, maar door de grote hoeveelheden betaal je eigenlijk heel wat minder. Echt schitterend wat je hier allemaal kan vinden.

Costco

Geen zorgen, ik heb enkel de ijsjes gekocht!

De rest van de kar is gevuld met vlees, soep en brood. Ik denk dat ik genoeg brood en vlees voor de komende 3 maanden heb nu :)

Morgen wordt een heel drukke dag. Ik ga in de late namiddag met Noor en vriendinnen naar Toronto en we blijven daar slapen. Ik zal dus vermoedelijk pas zondag weer een blog schrijven. x

1. Liesbeth en Leo.:
    23 maart 2013
    Lieve Julie,
    Geniet maar lekker van je weekend.
    Pas op voor die grote zak M&M :)
    Leo zit van een afstand te genieten:).
    Veel liefs.
  2. SEYNHAEVE Michel:
    23 maart 2013
    Liefste Julie,
    Je eerste week zit er nu op en ik durf wedden dat je zult denken ,
    " wat is de tijd rap voorbijgevlogen " . Ik vrees dat de rest van je verblijf ook zo snel zal voorbijgaan. Maak er dus maar goed gebruik van om zoveel mogelijk ervaring op te doen.
    VLEKJES van OMA en OPA XXX
  3. Broere:
    24 maart 2013
    Geniet van je weekend Lieve zus! Ik denk aan jou!

xxx