Happy :)

25 april 2013 - Milton, Canada

Ik ben in opperste stemming deze week!
De Canadian Experience bevalt me enorm en er zijn deze week een aantal aspecten die me extra gelukkig maken.

Vooreerst heb ik het zeer druk. Naast het regelen van de TIA Portal Tour ben ik sinds eind vorige week ook bezig met een andere reeks evenementen: de Customer Events. In juni zullen er in 7 van de Siemens fabrieken, verspreid over Canada, Open House evenementen plaatsvinden. Het is de bedoeling voor ieder Open House evenement een concept te ontwikkelen dat het best past bij de locatie en de fabriek. De eerste stap bestond uit het organiseren van heel wat conference calls. Deze werden gekoppeld aan brainstormsessies. Don wil wederom dat ik de volledige planning en verwezenlijking van deze reeks evenementen op mij neem. Ik heb deze week dus al vrij veel gebeld, gebrainstormd en gepland, met als gevolg dat ik de tijd zelfs niet meer in de gaten hou en de dagen nu wel heel snel voorbij vliegen…Bovendien leer ik heel veel bij, ook op vlak van assertief zijn en mijn mening geven. I love it.

Een tweede leuk aspect was mijn meeting met Don op dinsdag. Ik had hem gevraagd of we eens konden samen zitten om de organisatie van de Customer Events te bespreken en de TIA Portal Tour te bespreken. Via mail had ik hem maandag ook gevraagd of hij wou kijken of ik eventueel naar Montreal kon gaan volgende week voor het volgende TIA Portal Event. Tijdens de meeting kwam hij daarop terug en…
Ik mag gaan!!!
Montreal
Ik had een kostenberaming gemaakt en heb gevraagd of Siemens een deel van de kosten voor zich wil nemen. Gevolg: Ik vlieg volgende week maandag naar Montreal, help `s avonds mee met de set up, blijf die nacht in het Holiday Inn waar het evenement plaatsvindt, help de volgende dag mee tijdens het evenement en Siemens betaald voor vlucht, hotel en eten :D Nooit gehoopt dat ze alle drie de aspecten zouden betalen maar een kleine vreugdesprong is hier wel op zijn plaats!
Vreugdesprongetje
Na het evenement, dinsdagavond, ga ik naar het centrum van Montreal. Vanaf dan is het voor eigen rekening maar de ganse trip zal me dus zo goed als niets kosten.
In het centrum verblijf ik 1 nacht en woensdag heb ik vrijaf genomen om een beetje in Montreal rond te wandelen en de stad te verkennen. Woensdagavond keer ik terug naar huis.

Een derde leuk aspect is dat ik officieel 28 dagen gewerkt heb en dus voorbij de helft van mijn 55 te behalen dagen zit. Ik zit nog niet op de helft van mijn drie maanden (bijna) maar dat wil dan weer zeggen dat ik in de tweede helft meer vrije dagen zal hebben.
Almost halfway

Bovendien begint het weer eindelijk beter te worden. Niets dan goeds en leuks nieuws dus.

1. Bernard:
    Topper!!!!!!!
  2. Broere:
    25 april 2013
    Zalig zus! Montreal... Nice work!
  3. SEYNHAEVE Michel:
    25 april 2013
    Liefste Julie. Schitterend wat je daar zoal meemaakt! Werken en ervaring opdoen ,het kan niet beter!En je hebt intussen nog een nieuw stukje van de wereld gezien ook.
    Veel VLEKJES ven OMA en OPA
  4. Mams:
    You amaze me !!!

Ik ben een zeer trotse mams ...!
    Love you ...
    xxx